[Pardus-kullanicilari] müzik kasetleri ve Audacity

Alper OGUZ Alper.OGUZ at bimar.com.tr
2 Eki 2007 Sal 18:31:12 EEST

Merhaba,

> From: Yazan adam
> Bunun için önerilen programsa öylesine pisiden indirip kurduğum
> audacity. Bu aktarım işini programla nasıl yapabileceğim - özellikle
> Pardus'un kararlılığını bozmadan ve bilgisayara zarar vermeden -
> konusunu  ve Audacity'nin mp3 eklentisinin olma durumunu

Bir teybi ses kartinizin line-in'ine stereo mini jack ile bagladiginizi farzediyorum. Audacity standart olarak kaydi ev dizininizdeki gecici dizine kaydeder. Bunu Duzenle-Tercihler menusu altindaki Dizinler sekmesinden görebilir-degistirebilirsiniz.

Kes-yapistir, ses arttirma-azaltma islemlerini bitirdikten sonra ogg dosya olarak kaydedebilirsiniz. Standart olarak mp3 destegi hazir gelmiyor. ille de mp3 yapmak istiyorsaniz libmp3lame.so dosyasini internetten indirip Audacity'ye de yerini gostermelisiniz.

kolay gelsin

Alper Oguz