[Pardus-kullanicilari] Avukatlar icin Yazilim

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
2 Eki 2007 Sal 12:28:18 EEST

Selam arkadaslar,

Bir avukat arkadasim var, fanatik Windows'cu ama Pardus kurdurmayi basardim,
hala da kullandirmak icin savas veriyorum.  :)

Esasen Eqonomize diye bir program bulduk, cok  hosuna gitti. Windows
versiyonu olmamasi sayesinde Pardus'a ara sira girmesini saglamayi
basardim.  :)  (windows versiyonu olsa yanmistik)

Merak ettigim, avukatlar icin kullanilabilecek, linux altinda calisan, dava
ve gelir/gider takibini entegre yapabilecegi bir yazilim olup olmadigi.
Yoksa da oturup yazmak mi gerekecek bilmiyorum.

Kendim bir iki yazilim denedim, tam randiman alamadim:

Kumula Business Suite, Kumula Cases: Guzel, ama gelir/gider hesap cok zayif,
raporlama fonksiyonu yok
Linux-Case-Management (LCM): Web tabanli, guzel, ancak hic finansal bir
fonksiyonu yok.
Knomos: Italyanca, LCM'den daha iyi gibi ama yine de hah bu diyemiyoruz.

Var mi sizin bildiginiz baska bir yazilim? Acik kaynak kodlu olmasi
sartiyla...

Tesekkurler,

Emre