[Pardus-kullanicilari] Xgnokii yazılımını kullanan var mı?

Montserrat mhackmail at gmail.com
2 Eki 2007 Sal 11:46:26 EEST

rfcomm komutu hiçbir çıktı vermiyor. Kbluetoothd'yi çalıştırdığımda bana
mac adresini gösteriyor. Ayarları yaptıktan sonra;

Montserrat at Montserrat ~ $ xgnokii

(xgnokii:5243): Gtk-WARNING **: horizontal scrolling not implemented

(xgnokii:5243): Gtk-WARNING **: horizontal scrolling not implemented
Can't connect: Makinaya ağ üzerinden yol yok
Couldn't open PHONET device: Arama kuraldışı
Telephone interface init failed: Command failed.
Quitting.
Cannot unlock device.
Failed to open the phone. Quitting.

diyor. Ama normal olarak bluetoothtan bağlantı kurabiliyor dosya
gönderip alabiliyorum. Ne yapabilirim?