[Pardus-kullanicilari] keysmart usb modem..

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
2 Eki 2007 Sal 10:01:11 EEST

Mevlüt KOÇAK wrote:
> Merhaba
> keysmart usb modemle nasıl bağlanabileceğiniz konusunda bir fikrim yok
> ama aşağıdaki mesajlardan anladığım kadarı ile;
> nas0 arayüzünü oluşturamıyorum çünkü zaten var diyor burada,
> soketle bağlantıda hata oluştuğunu söylüyor burada da
> burda ise PPPoE bağlantısının 4444 PID numarasıyla zaten var olduğunu
> söylüyor.

Evet kısacası o anda PPPoE bağlantısını sağlayan bir process'in mevcut
olduğunu ve process ID'sinin 4444 olduğunu söylüyor.

'ps aux' komutuyla hakikaten o anda çalışan bir süreç gerçekten var mı
bakabilirsiniz.

'sudo kill 4444' yaparak o süreçi öldürüp sonra tekrar bu komutu
çalıştırmayı deneyebilirsiniz.

--

Ozan ÇAĞLAYAN
Galatasaray Üniversitesi