[Pardus-kullanicilari] Turquaz sorunu devam ediyor

Hamdi Hünler seha61 at gmail.com
2 Eki 2007 Sal 06:05:18 EEST

Şimdi şaşkınlığım bir kat daha arttı, benim pisi her saat güncellemeleri
alacak şekilde ayarlı olmasına karşın henüz bir gelişme olmadı ve bende ki
dökümde aşağıdaki gibi ve TURQUAZ çalışıyor...

SGP Scorpion # pisi info turquaz
Yüklü paket:
Ad: turquaz, versiyon 0.8_beta5, sürüm 1, inşa 2
Özet: Özgür muhasebe uygulaması
Açıklama: Özgür muhasebe uygulaması. Öntanımlı kullanıcı adı ve
parolası:admin
BileÅŸen: applications.office
Sağladıkları: System.Package
Bağımlılıklar:kdebase sun-jre libbonoboui firefox gnome-vfs cairo orbit2
libstdc++ libart_lgpl fontconfig dbus-glib alsa-lib libxml2 libSM esound
gtk2 gconf pango gnome-keyring libgnome libbonobo nspr dbus audiofile atk
libgnomeui libgnomecanvas
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, YerleÅŸik Boyut: 19860480
Ters bağımlılıklar: