[Pardus-kullanicilari] django yazısı hakkında...

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
1 Eki 2007 Pzt 15:43:17 EEST

On Sunday 30 September 2007 23:58:33 Selim Tavşan wrote:
> sağol Eren, denedim hata vermedi, olması gerektiği gibi uygulamaya devam
> ediyorum...

Rica ederim.

> söz konusu belgeden kopyaladığım için böyle basit bir hata olacağını
> düşünmemiştim. dediğim gibi python öğrenmeye yeni başladım, hata çıktısını
> yorumlamayı yavaş yavaş öğreneceğim artık...

Python yaptığınız hataları görebilmenizi çok iyi bir biçimde sağlıyor, ^
işareti ile "bak burada bir yanlış olmuş, orada olabilir" şeklinde
gösteriyor, python'un bu yönü herkes tarafından çok beğeniliyor :) Python
konusunda fazla zorluk çekmeyeceğinizi söyleyebilirim, bir çok
genişletilebilir modül var ve kullanılması gayet kolay. Buna ek olarak
kolayca ilgili konuda döküman bulabilirsiniz.

Kolay gelsin.