[Pardus-kullanicilari] Caracal kurulum sorunu yeniden.. Sabrimin sonundayim :-(

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
1 Eki 2007 Pzt 13:13:49 EEST

İyi günler,

On gün önce zar zor kurduğum Pardus 2007.2'de sürekli çökmeler yaşadığım için, silip yeniden kurmaya uğraşıyorum ve ne yazık ki kurulum sırasında sürekli donmalar ve ekran kararmaları yaşıyorum.

Çoğu kez dil ve Caracal'ı seçtikten sonra yaşıyorum bunları.

Bazan CD doğruluk denetiminde, bazan disk bölünmesinde yaşıyorum. Bazan da % 47 kurulum gerçekleşmişken, yeniden başlat diyebiliyor. Ondan sonra yine değişik aşamalarda donmalar yaşıyorum.

Son iki denememde çoğunlukla CD doğruluk denetiminde ve hep % 25'te duruyor ve CD'yi çıkarıyor.

Nereden kaynaklanıyor olabilir?

2007.2'yi bir çok kez indirdim, doğruluklarını denetledim. Bazan 12, bazan da 16 hızda CD'ye yazdırdım.

Bilgisayarım Pentium 4, RAM 256.

Daha önce bir kaç kez zar zor da olsa kurduydum Pardus'u; hem 2007.1 hem de 2007.2'yi.

Esenlikle...

Ömer Özen

Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail