[Pardus-kullanicilari] CRC error System Halted...

Mustafa Macit Özcan macitozcan at gmail.com
1 Eki 2007 Pzt 09:55:46 EEST

pardus 07-2 yi indirdim ve büyük bi heyecanla 30 gb lık yedeklerimi aldığım
hdd yi boşaltıp imajı cd ye yazdım. sistem cd ile açılıp kabin içindeki
dosyaları çıkarırken crc error - system halted uyarısı geliyor. bi başka cd
daha yazdım, aynı sorun oldu ?
(dil ve kurulum paketini seçtikten sonraki ekranda yazıyor. ) ide bağlantıda
master olarak 80 lik hdd var, windows kurulu. slave olarakda 30 luk hdd var
ve partition yapısını kaldırmıştım. yani 30 luk hdd de hiç bir partition
yoktu. sorun sizce 30 luk hdd demi ? yoksa image dosyasında mı ?  gerçi
kurulumda 80 lik hdd yi devre dışı bırakmamıştım...