[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sonrası hdd

Mustafa talganlicakrakbusgut at gmail.com
1 Eki 2007 Pzt 02:24:04 EEST

Merhaba,

Pardus için, Harddiskimde;10 GB (Root), 1224 MB (Swap) ve 8 GB (Home)bölümleri
ayırdım. 24:00'dan itibaren geride bıraktığımız ay ve bu ay kotasından
güncellemeye başladım. Programların % 98'ini bilmediğimden, hangi program ne
iş yapar, hangisi daha iyidir öğrenebilmek için, çeşit çeşit yükleyeyim
dedim...

10 GB'lik (Root) bölümümde şu anda 678 MB boş alan var. Pardus'ta,
Windows "Temp" klasörü tarzı boşaltıp, yer kazanabileceğimiz bir klasör var
mı? veya Sisteme zarar vermeden; Ör: Magical Defrag tarzı bir programla diğer
hdd bölümlerinden transfer yapabilme imkanı var mı? Varsa, hangi bölüme, kaç
GB eklememi tavsiye (15 GB'ta kadar ekleme yapabilirim) edersiniz???

Teşekkürler
TalgaNlı Çakrak BuşguT