[Pardus-kullanicilari] ftp ile dosya gönderim sıkıntısı

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
1 Eki 2007 Pzt 00:38:38 EEST

ben web tasarım firması işletiyorum ve kendi sunucuma tüm dosyalarımı
konqueror ile gönderiyorum. kesilme dosyaların tiplerinden mi boyutlarından
mı kaynaklanıyor acaba. çünkü sunucuların ftp ayarlamalarında timeout
değerleri var ve gönderme yaptığınız hat bu süreyi aşıyorsa bundan kesilme
olabilir.

pardus üzerinde onlarca ftp programı denedim ama en sağlıklı çalışan
konqueror. dosyalarınızın tiplerini ve boyutlarını gönderirseniz ona göre
bir çözüm arayabiliriz kanaatindeyim.

saygılarımla