[Pardus-kullanicilari] Pardus-Calisan-2007.3 ü kuramıyorum

Gürkan Vural gurkan.vural at gmail.com
30 Kas 2007 Cum 22:04:34 EET

Anladığım kadarıyla bahsettiğin ekran linux çekirdeğinin yüklendiği
ekran. Çekirdek mesajları varsayılan olarak sessiz modda olduğu için
burada bir kitlenme oluyorsa nedenini anlayamıyorsundur. Tavsiyem 2.
ekranda önce e tuşuna basarak edit moduna geç. Sonra gelen ekranda
kernel ile başlayan satıra geçip tekrar e tuşuna bas. Ordan çıkan
satırın sonuna bir boşluk bırakarak acpi=off yazıp enter bas. Sonra b
tuşuna bas. Bak bakalım açılacak mı? Açılırsa bilgisayarın ile ilgili
pardus forumlarını biraz araştır. Muhtemelen linux çekirdiği ile
anakartının acpi desteğinde bir uyumsuzluk var demektir. Eğer
açılmazsa değiştirdiğin satırda quiet yazan kısmı verbose ile
değiştirip takıldığı yeri buraya yazabilirsin.