[Pardus-kullanicilari] Pardus-Calisan-2007.3 ü kuramıyorum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
30 Kas 2007 Cum 20:59:01 EET

Arkadaşım
Pardus u indirdikten sonra iso kalıp olarak Cd ye kaydetmeden önce Md5sum
kontrolü yaptınız mı.Kontrolda doğruluğunu gördükten sonra kuruluma geçmeden
önce de ekrana cd test kısmında doğru kaydedilmiş olduğunu test edin ve Cd
nizi kaydederken 16x hızından yukarısını tercih etmeyin.Bu yazdıklarımı
harfiyen uyguladığınız zaman kurulumda size  yönetici parolanızı girmek
kullanıcı isim ve açılış parolanızı giriş, ileri tuşuna tıklamak ve sabit
diskinizde başka bir sistem varsa diskimi kendim bölümleyeceğim seçeneği ile
devam edip bu bölümü işaretleyip düzenleyi tıklayıp ,zorunlu Pardus
dosyalarını  seçerek formatlama aşamasından sonra kurulum dosyaları
bigisayarınıza aktarılacak böylece yarım saat içersinde kurulum
tamamlanacak.Kolay gelsin

30.11.2007 tarihinde burhan aysan <burhanaysan at hotmail.com> yazmış: