[Pardus-kullanicilari] Pardus-Calisan-2007.3 ü kuramıyorum

burhan aysan burhanaysan at hotmail.com
30 Kas 2007 Cum 20:29:10 EET

Pardus-Calisan-2007.3.iso dosyasını indirdim. sıkıştırılmış klasör şeklinde olan bu dosyayı neroda kalıp şeklinde CD ye yazdırdım. bilgisayarı yeniden başlattığımda dil seçeneği geliyor. ardından bir pencere daha geliyor. 3. pencerede ( mavi deniz bulunan ekran) uzun süre öylece kalıyor. hatta 1 saat kadar bekledim . hiç bir değişiklik olmadı. ben de bir bilene sorayım dedim.
bana yardımcı olur musunuz? ben mi yanlış yapıyorum? nasıl olacak bu iş?