[Pardus-kullanicilari] Harici harddisk

Umut D. linuxlist at gmail.com
29 Kas 2007 Per 22:32:08 EET

On Nov 29, 2007 1:36 AM, Mustafa Sarı <talganlicakrakbusgut at gmail.com>
wrote:

> Merhaba,
> Harici harddisk alma niyetim var. Sayfasında Linux yazmıyor ama, WD MYBOOK
> 500
> GB EXT. PREMİUM alıp, deneyen oldu mu acaba?

Bir meslektaşım iki tane MyBook'u iade etti. Bunların birisi yüzünden de tüm
arşivindeki bilgilerini kaybetti. Marka/modele özgü bir problem olduğunu
sanmamakla birlikte arkadaşımın çok şansız olması ihtimalini de zayıf
buluyorum. Diğer yandan evde hala eski WD disklerden kullanıyorum, henüz
bozulanına rastlamadım.

İçinde notebook diski olmayanları fazla mobil kullanmamanızı tavsiye ederim.
Eğer çantanızda her yere taşıyacaksanız - benim bahtsız
arkadaşım/meslektaşım gibi - fiyatı biraz daha fazla, kapasitesi biraz daha
az olan notebook diskli modelleri tercih edin. İpucu olması açısından
adaptörsüz modellerde - genelde - 2.5" disk var. (İstisnası daha küçük veya
katıhal diski olanlar, onlar da zaten fiyattan kendini belli edecektir)

Yok benim gibi evde bir kenara atarım, tepe tepe kullanırım diyecekseniz 3.5"
modeller (bu baktığınız gibi) gayet kifayetli.