[Pardus-kullanicilari] sabah uyanamama pardustan ses çıkması

Umut D. linuxlist at gmail.com
29 Kas 2007 Per 22:25:44 EET

On Nov 29, 2007 10:21 PM, Seyfi GENÇ <seyfi.genc at gmail.com> wrote:

> Merhaba,
> Benimkisi de tam karadeniz fıkraları gibi oldu: Pardus benim
> bilgisayardaki ses kartını tanımıyor, nasıl ses çıkaracaksa...
> Az önce alsaconf komutunu verdim. sürücüyü gördü fakat Xine ses
> sürücülerini başlatamadı uyarısını aldım...

Olmaya da devam ediyor :)

Anakart/ses kartı marka/model vs bilgileri rica...
Pardus güncellik durumunu rica...
Varsa herhangi bir çalışan (LiveCD) CD ile testinin sonucunu rica...
Ve gerekirse diye lspci çıktısını rica...

Tabii istediğiniz adımda sonuçları google ile aratıp cevap vermekle uğraşmak
zorunda kalmayabilirsiniz :)

Saygılar.