[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Diğerleri

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
29 Kas 2007 Per 18:52:46 EET

10.3 ün dediğniz gibi türkçesi gerilerken YaST2 dışında ilave bir yenilik
grub da oluşmuş.Bu grub değişikliğini sisteminizde yüklü diğer distroların
çekirdek yükselmesinde görebiliyorsunuz fakat tek hatası eğer sisteminizde
yüklü bir alt versiyon suse varsa onu adam yerine koyup gruba dahil
etmiyor.Açılış kapanış hızı ise neredeyse Pardus un 2.5 katı kadar uzun.

29.11.2007 tarihinde Eyup Ersan Sülün <eyupersan at gmail.com> yazmış: