[Pardus-kullanicilari] xp ve pardus

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
29 Kas 2007 Per 12:50:58 EET

29.11.2007 tarihinde patriot <servetp at gmail.com> yazmış:

> selamlar
> pardus ve xp yi aynı hdd üstüne kurdum.takas dosyasını hdd paylaştırmayı
> herşeyi ayarladım.açılışta yalnızca xp geliyor.
> benim istediğim pc min açılışta iki işletim sistemiminden hangisini
> açacağımı sorması.
> bu mümkünmü ve nasıl yaparım.
> şimdiden teşekkürler,saygılar

merhaba,

kurulum sırası önemlidir. ilk önce xp sonra Pardus kurulmalı. Pardus
kurulurken ön yükleyiciyi (GRUB) kurar
ve istediğiniz durum oluşur. ama xp sadece kendi yükleyicisini kurar, bu
nedenle Pardus'a ulaşamazsınız.
1- kaybedecek birşeyiniz yoksa Pardus'u tekrar kurabilirsiniz.
2- kurulu olan Pardus'un önyükleyicisini tekrar MBR'ye yazmalısınız, bunun
için biraz tecrübe ve dikkat gerekiyor.
burada anlatılıyor...<http://tr.pardus-wiki.org/Nas%25C4%25B1l:Grub%2527u_Kurtarmak>

kolay gelsin...