[Pardus-kullanicilari] floppy

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
28 Kas 2007 Çar 14:51:51 EET

Yanıt yazmışsınız ama daha önce bu konuda özellikle benim yazdığım başlığı okumamışsınız. Biz de biliyoruz disketin kendiliğinden çalışmayacağını... ancak eskiden sistem içindeki disket simgesine (tabii disket takılı olduğu zaman) tıklandığında otomatik olarak disket bağlanıyordu. Şimdi ise bu işlem için uzun bir yol izllenmesi gerekiyor. Her neyse size tavsiyem, yanıt yazmadan önce ilgili konu ile ilgili başlıkları dikkatlice okumanız.