[Pardus-kullanicilari] 2007.3 Lynx lynx

mahmut gündoğdu mahmut at linux.erciyes.edu.tr
27 Kas 2007 Sal 18:38:03 EET

Arkadaslar bende türkçe olmasından yanayım ama pardus mili bir işletim
sitemi bu sadece türklerin kullandığı sistem anlamına gelmiyor. tc
vatandaşlarının (diyim ırkcılık olmasın) milli değerlerini dünyaya
tanıtmak , reklamını yapmak içindir bi açıdanda.
sen simdi rusyada adı türkçe olan bir işyeri acarsan adı ve işlervi
türkçe olursa bu. bir reklam hatası olur..
bu da öyle bilimsel adi ile türkiye değerlerini dünyaya tanıtıyor..
türkçeyi tutmak güzel ama aşırı tutuculuk da yanlıştır. bence doğru
yerde doğru zamanda vermeliyiz tepkimizi su patliycan reklamı misal
gidip onu bir kez daha boykod edelim eğer bir dil milliyetciliği
yapacaksak ki yerinde olur..

27.11.2007 tarihinde Bunyamin VICIL <arianus at gmail.com> yazmış: