[Pardus-kullanicilari] Lifeview flydvb-s tv Kartı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Kas 2007 Sal 13:41:16 EET

Tuesday 27 November 2007 Tarihinde 01:15:06 yazmıştı:
> Bir ay uğraştım Pardus'te bu kartı çalıştıramadım. Pardus 2007.3 kurulu.
> Pardus'te yeniyim. Konuya hakim olanlardan acil yardım bekliyorum. Kartla
> ilgili bütün bilgiler http://turnasuyu.spaces.live.com/ da mevcut. İlginize
> şimdiden teşekkürler.

http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/2007-April/021931.html
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?p=53272

 2007.3 ile gelen çekirdeğin tuner ve kart listesi de kernel-source pakedi ile
geliyor, ya da isterseniz şurada var

 http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/v4l/doc/CARDLIST.saa7134
 http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/v4l/doc/CARDLIST.tuner