[Pardus-kullanicilari] pardus kde

cagdas topcu topcucagdas at gmail.com
26 Kas 2007 Pzt 23:56:56 EET

>Yazdıklarınıza bakılırsa Psikolojik sorunlarınız var gibi duruyor..
>Acilen Psikolojik Yardım almanızı öneriyorum..
>Eğer Google' de aratmayı becerebilirseniz şehrinizde size yakın psikolog
>adreslerinizi bulabileceğinize inanıyorum..
>
>Tüm Liste sakinlerinden tekrar özür diler, Saygılar Sunarım..
>
>E.Ersan SÜLÜN

Yazarak bir tartışma nasıl bitirilir ki? Mesela benim psikolojik sorunlarım
olabilir veya gerizekalıda olabilirim ancak bunun değerlendirmesini
başkaları yapmamalı bence. Bence kullanıcılar neden bu grupta olduklarını
düşünerek yazılarını yazmalılar. Sayın Sülün Bey sizin mailiniz en sonuncu
diye alıntıladım yoksa birbirine hakaret eden herkes için geçerlidir bu
dediklerim lütfen size karşı yazdığımı düşünmeyin, samimiyetimde şüpheye yer
olmadığını düşünüyorum sizin de dğşğnmenizi dilimekten başka seçeneğim yok
ne de olsa insanlar ekrandan okudukları yazılara inanmak zorunda değiller.
Benim bu listeye girme amacım bilgili insanlardan bir şeyler öğrenmek ve
okumalar yapıp azıcıkda olsa bir şeyler öğrenebilirsem bunları özgür
yazılımı destekleyen az sayıdaki ve benim için değerli olan insanlarla
paylaşabilmekti(hala da öyle). Ubuntu kullanıyorum ancak Pardus'u Ubuntudan
ne ileri ne de geri görüyorum, niyet aynı derler ya öyle geliyor bana. İkisi
de insanların en temel ihtiyaçlarını özgürce gidermelerini amaçlamaktadır.
Herkese iyi akşamlar.

26.11.2007 tarihinde Eyup Ersan <eyupersan at gmail.com> yazmış: