[Pardus-kullanicilari] Yeni Bir Bilgisayar...

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
26 Kas 2007 Pzt 21:40:25 EET

26.11.2007 tarihinde Mustafa Sarı <talganlicakrakbusgut at gmail.com> yazmış:

> Merhaba:
>
> Pardus üzerinde kendi sitemi host için INTEL Q6600 2.40GHz LGA775 8MB
> 1066MHz
> iÅŸlemcili bir server bilgisayar almak istiyorum.
> Ram bus hızı 1066 FSB olan, Pardus'ta sorun çıkartmayacak  bir anakart
> (ekran
> kartı üzerindeyse NVIDIA çipsetli) için tavsiyelerinizi rica ediyorum.
>
> Teşekkürler, Selamlar
> --
> TalgaNlı Çakrak BuşguT

Nvidia chipsetli, entegre ekran kartlı anakartların çok sorunsuz çalıştığını
söylemeliyim. Ofisimizde entegre GeForce 6100 ekran kartı taşıyan Asus MV
serisi anakartlı bir sistem var. Çok memnunuz...

Ama yine de size tavsiyem, entegre 7100-7150 chipsetli, daha yeni nesil bir
anakart almanızdır. Fiyatları aynı ama genişleme olanakları hem daha geniş
hem de grafik yetenekleri yüzde 20-50 daha fazla... Asus, Abit gibi marka
anakartları özellikle tavsiye ederim.

Dilerseniz şuraya bir göz atabilirsiniz:

http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=771&num=1

Sağlıcakla

Ali Işıngör