[Pardus-kullanicilari] pardus kde

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Kas 2007 Pzt 19:09:24 EET

Evet Kubuntu 7.10 u da çökertmeyi başardım Apt-get çöktü Sigsegv 6 sinyali
verdi.Çok şükür güncelleme yaparken yarım kalan güncellemede pisi miz
çökmemişti. apt-get -f install ve dpkg --configure -a komutlatı işlev
görmedi bakalım apt-get i diriltebilecekmiyim.Pardusu çökertebilen arkadaşa
ithaf olunur.Birde nasıl çökerttiğini açıklarsa bizde bu çökertme işini
öğreniriz.

26.11.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: