[Pardus-kullanicilari] pardus kde

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
26 Kas 2007 Pzt 16:12:48 EET

Evet bu konu boşu buşuna gereksiz alanlara kaymaya başlıyor..Sizin üslübünüz
da çok yaralayıcı..
İnsanları bu şekilde yaralayan üslüplardan kaçınalım..Herkes rahatsız olmaya
başladı..Lütfen
birbirimize saygı gösterelim..

Osman YG.

26.11.2007 tarihinde Levent SARI <windforceenergy at gmail.com> yazmış: