[Pardus-kullanicilari] PARDUS 2007.3'e geçtikten sonraki sorunlarım

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
26 Kas 2007 Pzt 15:04:28 EET

merhaba Onur Bey;
dediğiniz pisi paketi indirdim, kurdum. ben bağlanmak için serialmonkey'in
Rutilt programını kullanıyorum. normal ağları tara dedim, buldu. wep şifremi
girerek ağa bağlandım. şu anda problemsiz olarak kablosuz bağlantı
kullanıyorum. akşam üzeri de wap olan bir ağ deneyeceğim. sonucu buradan
iletirim.

saygılarımla...

26.11.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: