[Pardus-kullanicilari] pardus kde

Eyup Ersan Sülün eyupersan at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 22:45:29 EET

Farsça' da bir deyim vardır.. Men Dakka Dukka (Çalma Kapıyı, çalarlar
Kapını)..
Niye alınıyorsunuz ki? Bir önceki e-mailde, dişine tırnağına takan, gece
gündüz daha başarılı bir sistem geliştirmeye çalışan geliştiricilere
insafsızca haksızlık etmiyormusunuz?  Birisi de size benzer şeyler
söyleyince niye tahammül edemiyorsunuz? Artık ego gibi şeylere takılmayacak
yaştayım..Hadi yaşımı da söyleyeyim..42 yaşındayım..Bilgisayar konusunda
ne bilim bilmediğimi de yazmayacağım..
Kimse Pardus'un eksiksiz yada hatasız olduğunu söylemiyor..Hata takip
sistemi bunun için var zaten..Bu listedeki herkes daha iyi bir Pardus için
çaba gösteriyor..Ubuntu' nun mükemmel olduğunu kim söyleyebilir? Onunda
bir çok eksiği yok mu?..GNOME arayüz, gerçekten de KDE' ye göre daha
kolay kullanımlı..
Ama bu konuda bizzat Linus Torvalds'ın KDE kullanımı ile ilgili
söylediği  sözlerini okumanızı isterim..Ben kimseyi aşağılamıyorum..Her
kes kendini görmek istediği yerdedir..
Geçmiş mesaj arşivleri incelenirse, Pardus konusunda yazdıklarınız ve
çaresizliğiniz okunabilir..Pardus'u verimli kullanamak sizin
probleminiz..O zaman dan bu zaman ne değişti de Pardus, tü kaka
oldu...Önce yazdığınız mesajları doğru okuyun,sonra  mesajınızı yazın..

Bu polemiği fazla uzatmıyorum..Sevgili Selim OK için de bir sözüm
var..Ben o gazete haberin de hatalar olduğunu kabul ediyorum..Bu listede
insanların Pardus konusunda eksik bilgileri
olacağını kabul ediyorsunuz da, haberi yazan gazetecinin bu konuda eksik
bilgiye sahip olacağını niye kabul etmiyorsunuz ki? ..Demekki hata yine
biz de..Pardus'u basınımıza bile doğru
dürüst tanımamışız..

Sevgil ile kalın..

Eyüp Ersan SÜLÜN