[Pardus-kullanicilari] application/octet-stream

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 19:03:05 EET

Ben de bu sorunu yaşamıştım. Multimedya dosyalarının program ilişkilerini
düzenlerken bu sorun olmuştu. Yeni bir kullanıcı açarak düzeltebildim. Şimdi
artık dosya ilişkilerine ellemeye korkuyorum. Çözümü bilen varsa beri
gelsin...

25.11.2007 tarihinde bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com> yazmış: