[Pardus-kullanicilari] pardus kde

selim ok selimok at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 18:50:05 EET

Merhaba,
Necmettin Bey'in sorularına yanıt vermemişsiniz. Bu sorulara da cevap
vermeniz mümkün mü acaba?

Bunun dışında son yazdıklarınızdan bazı sorular çıkardım kendimce,
izin verirseniz sorayım. Pardus projesinin geliştiricileri mi
Ulusallık kavramı konusunda tartışma yaratıp olayı kısır bir döngü
içine çekiyor yoksa hızını alamayıp projeyi neresinden tutacağını
bilemeyenler mi?

Commit listelerine üye misiniz? Yapılan değişiklikleri görebiliyor
musunuz? Geliştiricilerin durup dinlenmeden hata çözdüğünün, yeni
projelere imza attığının, Linux dünyasını inanılmaz bir hızla takip
ettiğinin farkında mısınız? Ben belgelerle konuşabilirim, siz den de
belgelerle konuşmanızı isteyeceğim. İş yapılmadığının, kısır bir döngü
içinde aynı şeylerle vakit kaybedildiğinin herhangi bir kanıtı var mı?

Diğer dağıtımların geliştirme süreçlerinde karşılaşılan sorunları
takip ediyor musunuz? Ediyorsanız hangi dağıtımları takip ediyorsunuz?
Oralarda yapılıp da Pardus projesinde yapılmayanlar nelerdir?

Bakın bunları soruyorum, çünkü olmuyor yapamıyorsunuz, kötü gibi
ifadeler belgesiz ifade edildiklerinde yalnızca kişisel duygu ve
düşünceleri ifade eder ve ciddiye alınabilirliği daha çok sorgulanır
olur.

Rica ediyorum kimse kimseye sözlü saldırıda bulunmasın. Şu konuyu
ciddi ciddi tartışmak istiyorum. Belge bilgi arıyorum. Biz mi at
gözlükleri ile bakıyoruz yoksa Pardus'a kötü demek son yılların modası
mı oldu.

İyi çalışmalar,
Selim