[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 22, Konu 172

Hasan Çiçek badboy714 at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 16:34:11 EET

arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olan yokmu
eğer ethernet kartımın pardüs driverı yoksa söleyin bende pardüsü kaldırıyım.
çünkü internetsiz bilgisayar olurmu. hemde güncellemeleri yapamıyorum.
ayrıca başka sorun varmı yokmu ona bile bakamadım. sevgilerle...

25.11.2007 tarihinde pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr
<pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr> yazmış: