[Pardus-kullanicilari] Acılısta ısletım sıstemlerımı secemıyorum yardım lutfen

selim ok selimok at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 01:15:27 EET

24.11.2007 tarihinde ok4nunal at yahoo.com.tr <ok4nunal at yahoo.com.tr> yazmış:
> Lütfen mesaj yazan arkadaşların iyi niyetli ama kuralları bilmeyen
> insanlar olduğunu düşünüp bu şekilde cevaplayalım, ki insanların kalbini
> kırmayalım.

Her zaman derim e-postalarda duyguları ifade etmek çok zordur. Ben
kalp kırma amaçlı yazıldığını düşünmüyorum. Sadece yapılması gereken
anlatılmış.

Bunun dışında bende sorunun bios USB desteği ile ilgili olduğunu
düşünüyorum. Hüseyin Bey'in bahsettiği şey de aynı kaynaklı olmalı.
(klavyenin kablosuz olmasından çok iletişim arayüzü sorunda etkin rol
oynuyor diye düşünüyorum)

İyi çalışmalar,
Selim