[Pardus-kullanicilari] Güncelleme yapmak

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
25 Kas 2007 Paz 00:51:58 EET

Yazdıklarınızı okuduktan sonra aklıma gelen bir başka olasılıkta
Pardusman ile Pardus'un belleğe sığabilecek boyutta bir kopyasını yapıp
okuldaki bilgisayarımı bu bellekle açmak. Ancak pisiyi bellekte yeniden
oluşturmak gerekir. Yani bir şekilde evdeki bilgisayarımdaki pisinin
aynısını belleğe de aktarabilmem gerekir. Bunu nasıl yapabilirim acaba