[Pardus-kullanicilari] pdf word edönüştürme

Remzi Düzağaç remzi.d at gmail.com
24 Kas 2007 Cmt 16:30:12 EET

geçen sene bu işi yapabilecek bir araç aramıştım uzun bir süre bir kaç
alternatif var ve nerdeyse hepsi ücretli. Ücretli olanlarda dahil olmak
üzere denediklerimden verimli sonuçlar alamadım. kullandığım programların
isimlerini vermek isterdim ama uzun zaman geçti hatırlamıyorum yedeklerimden
de silmiştim kullanmadığım için, google dan ararsanız sanırım
bulabilirsiniz. işe yarar bişey bulursanız bizede bildirin lütfen