[Pardus-kullanicilari] Ynt: Re: Acılısta ısletım sıstemlerımı secemıyorum yardım lutfen

echo666 echo666 at mynet.com
23 Kas 2007 Cum 15:25:59 EET

----- Özgün İleti -----
Kimden : pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Kime : pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Gönderme tarihi : 23/11/2007 13:42
Konu : Re: [Pardus-kullanicilari]Acılısta ısletım sıstemlerımı secemıyorum
yardım lutfen
echo666 wrote:
> Arkadaslar xp kullanıcısıyım ama pardusuda kullanmak ıstıyorum
dıskımı
> xp kurarken 3e bolmustum pardus ıcın ayırdıgım bolume pardusu kurdum

> kurulumda sorun yok hatta gırıp kullandım bıle.Ama
> cıhazı yenıden baslattıgımda önüme gelen yesıl ekranda(ısletım secme

> ekranı)klavyem ıslemıyor yanı assagı yukarı ılerleyıp acmak ıstedıgım

> sıstemı secemıyorum.Sonra sanıyesı dolunca halıyle secılı kalan
ısletım
> baslıyor.Bu sorunu nasıl halledebılırım.

Kullandığınız klavye USB bağlantısı mı kullanıyor? Bilgisayarın
bios'unda USB klavye için bir seçenek olması gerek, buradan değiştirmeyi
deneyebilirsiniz. BIOS'da USB klavye için destek yoksa USB klavyeler
işletim sistemi açılıp da USB sürücüleri yüklenmeden çalışmazlar yani
ilk baştaki işletim sistemi seçim ekranında klavye çalışmaz. BIOS'da USB
klavye desteği varsa ve USB bağlantılı klavyeniz standard dışı değilse o
zaman BIOS sistem yüklenmeden önce bilgisayarda normal klavye takılıymış
gibi yapar ve USB klavye kullanılabilir.

Klavyem kablosuz A4tech marka bıos hıc aklıma gelmedı
yınede bıosu kontrol ederım

Hayalindeki kişiyi gökte ararken
nette bul! Mynet Arkadaşım´a abone olmak için hemen
tıkla!