[Pardus-kullanicilari] Acılısta ısletım sıstemlerımı secemıyorum yardım lutfen

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Kas 2007 Cum 11:42:20 EET

Arkadaşım
klavyeniz herhalde wireles olsa gerek.İlk aldığım wireles klavyede bu sorunu
yaşıyordum çözüm olarak kablolu klavyemi takıp yandaki duvara dayayıp ilk
açılışta grub içindeki sistemlerden hangisini seçeceğimi aşşağı yukarı
tıklayıp enterledikten sonra sistemi açıp wireles olan klavyem ile devam
ediyordum.Kartımın bios ayarlarında wireles öntanımlı olmadığından sistem
açıldıktan sonra wireles etkin olabiliyordu çözüm olarak desteği varsa bios
güncellemesi eğer yoksa yeni bir kart ki o da gereksiz
gözüktü.AllahtanKlavye iki kez arıza yapıp teknik servis ziyaretinden
sonra üçüncü
arızasında ürün iadesi ile yerine wireles maus ve ilave başka bir ürün
aldım.Tabii kuzu kuzu kablolu klavyemle çalışmaya başladım.Kolay gelsin