[Pardus-kullanicilari] İMDAAAAAT kablosuz tuşu

Recep KIRMIZI rkirmizi.liste at gmail.com
23 Kas 2007 Cum 01:14:37 EET

Friday 23 November 2007 Tarihinde 00:39:39 yazmıştı:
> Lütfen birisi yardım etsin bir haftadır uğraşıyorum ya ben beceremedim yada
> bu iş olmuyor..sırf bu yüzden PARDUS'u bırakmak zorunda kalacağım.Bu
> sisteme attığım 3.mektup cevaplarınızı bekliyorum.
> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin. Liste
> mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web
> sayfasına gidin.

Vizden nasıl bir yardım talebinde bulunuyorsunuz pek anlayamadım. Tornavida
takımını alıp yanınıza gelip kablosuz bağlantı tuşunu mu tamir etmemizi
bekliyorsunuz? Önce sakin bir şekilde ve donanımınızı daha iyi tarif ederek
mümkünle laptop'unuzun marka modelini belirterek, ayrıca

/usr/sbin/lspci
dmesg

çıktılarını bir yere yapıştırdıktan sonra linklerini buraya koyarak.
daha hızlı yardım alabilirsiniz.
--
Recep KIRMIZI