[Pardus-kullanicilari] kde4 livecd ?

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
23 Kas 2007 Cum 00:12:14 EET

Thursday 22 November 2007 Tarihinde 23:57:32 yazmıştı:
> forumlarda kde4 kafama takıldı susenin live cd sini indirdim denemek
> amacıyl  10 gb lık alana kurmak istiyorum ama hiç bir install yada kurulum
> belirteci yok konsol yardımı ile mi kuracağız yoksa başka mı fikirleriniz
> için tşkler
> bu sorunun makamı bura mı demeyin biliyorum ama ne çare .*?

Her ne kadar soru yanlış yere sorulmuş olsa da, cevaplayalım. "Live CD"
demek, "Çalışan CD" demektir. Kurulmaz, bilgisayar onunla açılır, denenir.
Bilgisayarı kapatıp CD'yi çıkardığınızda geriye birşey kalmaz (siz kalması
için çaba sarfetmediğiniz sürece).