[Pardus-kullanicilari] Ati ekran kartı 3b desteği yok diyor bu sorunu nasıl cözerim

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
22 Kas 2007 Per 22:53:31 EET

22.11.2007 tarihinde mahmut gündoğdu <mahmut at linux.erciyes.edu.tr> yazmış:

> ATI Technologies Inc
>   Model:   R580 [Radeon X1900]
>   Sürücü:   None (3B desteği yok)
>
> yazıyor pardus 2007.1 den 2007.3 lynx lynx e kadar olan tum parduslarda 3b
> yi bir türlü açamamış linux oyunlarını dahi oynayamadıgım için geri xp ye
> dönmüştüm ancak simdi böyle olsun istemiyorum cözümü konusunda
> yardımlarınızı bekliyorum.. simdiden teşşekkurler..

aslında size wikideki ati sürücü kurulumu linkini verecektim ama daha güzel
bir şekilde yapacağınız bir yol
daha var. pardus menü>programlar>internet>konversation programını açın,
bağlanın, otomatik olarak
#pardus kanalına girecek. oradaki arkadaşlara danışın, size iletilenleri
adım adım teyit ederek uygulayın.