[Pardus-kullanicilari] 2007'den 2008'e geçiş

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Kas 2007 Çar 18:45:36 EET

Arkadaşım
Pardus 2007 den 2008 e ve daha ileriki sürümlere güncelleme yaparak
ulaşabilecksiniz.Pardus 1.0 ile Pardus 2007 arasında mimari yönünden çok
fazla farklılık olduğu için temelden değiştirilerek bu günkü mimari
kullanılarak kalıcı hale geldi diye biliyorum.İlerde birtek farklı
değişikliğin güncellemelerde olacağını güncellemelerde dosyanın tamamını
indirip kurup eskisini kaldırma işlemi yerine o dosyadaki değişiklikleri
indirip ilgili dosyaya kuracak ve güncellemeler daha kısa zamanda
yapılabildiği gibi limitli kota sahibi kullanıcılar kotalarından tasarruf
etmiş olacaklar.Pardus 2007.3 sürümünü gönül rahatlığıyla
kurabilirsiniz.Kolay gelsin

21.11.2007 tarihinde Cihan Kaya <kayacin at gmail.com> yazmış: