[Pardus-kullanicilari] Apache web server PHP kullanımı

Mehmet Karakaynak mkarakay at tr.net
21 Kas 2007 Çar 15:46:58 EET

Yardımlarından dolayı tüm mesaj gönderenlere teşekürler sorun gerçekten izinlerle ilgili imiş.----- Orjinal Mesaj -----Kimden: Mehmet Karakaynak Tarih: Tuesday, November 20, 2007 16:48Konu: Apache web server PHP kullanımıKime: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr> Herkese selam> Pardusta apache web server kurdum çalışıyor. Ancak PHP desteğini> çalıştıramadım. sunucu servisleri mod_php ve programlamada da > php-cli> php-common  kurulu ama basit bir php web sayfası açmaya çalıştığımda> hata mesajı alıyorum. Yardım bekliyorum> Hata> Warning:  Unknown: failed to open stream: Permission denied > in Unknown on line 0> > > > Fatal error:  Unknown: Failed opening required > '/var/www/localhost/htdocs/counter/example.php' (include_path='.:/usr/include/php') in Unknown on line 0> > şeklinde.>