[Pardus-kullanicilari] Pardus DVD sürümü çıkacakmı ?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
21 Kas 2007 Çar 12:38:08 EET

Wed, 21 Nov 2007 12:28:59 +0200, Kubilay KOCABALKAN
<kubilay at kocabalkan.net> :

> bir sorum olacak :)
> contrib depodan da paket eklemek istiyorum? ne yapmam gerek?
Pardusman'i (10 ay once kurcaladigimda) coklu depo destegi yoktu.
Eklenmediyse kendi yerel deponuzu olusturup ([1] veya [2]), onun
uzerinde degisiklik yaparak yapabilirsiniz.

Yerel deponuzdaki pisi-index.* dosyalarini elle duzenleyip, contrib
deposundan istediginiz paketleri ekleyebilirsiniz (ilgili .pisi
paketlerini de ayni dizine koymayi unutmayin).

                   Doruk

[1] http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Yerel_Pisi_Deposu_Kurulumu
[2] http://zzz.fisek.com.tr/seyir-defteri/?p=596