[Pardus-kullanicilari] piside ağ sorunu

selim ok selimok at gmail.com
21 Kas 2007 Çar 03:38:49 EET

Merhaba,
Bildigim kadariyla Pisi'nin Tasma altindan yapilan vekil sunucu (proxy
server) ayarlari ile hiv bir baglantisi yok. Hatta bu yüzden ben, pisi
ve diger uygulamalar icin ayri ayri vekil sunucu ayari yapiyorum.

Vekil sunucu kullanmak sizin icin bir zorunluluk mu yoksa secenek mi?
Yani sormak istedigim vekil sunucu kullanmadiginiz hallerde de veri
alis verisi yapabiliyor musunuz? Örnegin ben vekil sunucu kullanmazsam
veri alamiyorum. Eger sizde de öyleyse pisi'nin daha önce siz ayar
yapmadan calismis olmasi mucize.

Yok vekil sunucuyu hiz, verim yada gizlilik icin kullaniyorsaniz,
pisi'nin daha önceleri gerekli ayarlari yapmadan paketleri
indirebilmesi oldukca normal. Bu durumda bence soruna sebep olan Tasma
altindan yapilan vekil sunucu ayarlari olamaz. Daha farkli bir
degisiklik yapmadiginiza emin misiniz?

Iyi calismalar,
Selim