[Pardus-kullanicilari] Apache web server PHP kullanımı

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
20 Kas 2007 Sal 17:14:20 EET

Tuesday 20 November 2007 Tarihinde 16:48:24 yazmıştı:
> Herkese selam
> Pardusta apache web server kurdum çalışıyor. Ancak PHP desteğini
> çalıştıramadım. sunucu servisleri mod_php ve programlamada da php-cli
> php-common  kurulu ama basit bir php web sayfası açmaya çalıştığımda
> hata mesajı alıyorum. Yardım bekliyorum
> Hata
> Warning:  Unknown: failed to open stream: Permission denied in Unknown on
> line 0
>

> Fatal error:  Unknown: Failed opening required
> '/var/www/localhost/htdocs/counter/example.php'
> (include_path='.:/usr/include/php') in Unknown on line 0

> [...]

Dosya/dizinlerin izinlerini kontrol edin. Apache ve mod_php düzgün çalışıyor
görünüşe bakılırsa, ama açmaya çalıştıkları dosya/dizinlerin izinleri
problemli. apache:apache olup olmadığına bakın (kullanıcı adı ve grup
dağıtımdan dağıtıma değişebilir).