[Pardus-kullanicilari] Open Office

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
20 Kas 2007 Sal 12:06:08 EET

20.11.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış:

> hata kaydına bakınca "devel" de düzeltildiğini gördüm. ilk olarak test
> deposuna, ardından da
> stable depoya güncelleme olarak girecektir.
>
> "bu durum benim için çok kritik ve bekleyemem" derseniz, devel henüz
> derlenmediğinden
> kendiniz derlemeniz gerekir. openoffice paketinin derlenmesi saatler
> sürecektir hatırlatırım :)
> ama benim pc için mühim değil derseniz:
>
> # pisi bi
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/devel/applications/openoffice/pspec.xml
>
> komutuyla paketi derleyin ve sisteme kurun. derleme aşamasında develden
> [...]

düşündüm de ben işi biraz yokuşa sürmüşüm :)

aslında çözüm çok basit sisteminizde sorun çıkarmayan versiyona geri
dönmek...

# pisi it
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/openoffice-2.3.0.5-49-47.pisi

eğer pisi ön belleği açıksa söz konusu paket /var/cache/pisi/packages
dizinindedir. çift tıklayıp kurabilirsiniz.
ben şimdi ona geri döndüm sorun yok ^_^

iyi günler...