[Pardus-kullanicilari] Kuramýyorum Pardusu

cuma dir cumadir at yahoo.co.uk
19 Kas 2007 Pzt 21:58:46 EET

İnatla sabırlar kurmaya çalışıyorum onlarca kaynak döküman okuyorum ama genede bulamıyorum ve en başa buraya dönüyorum yardım edin arkadaşlar

samsung 19 inç 940bw dvi bağlantılı monitör ve ati x1650 ekran kartı var normal kurulum yapınca ekranda acayip acayip şekiller geliyor standart diyince çomar başlatılıyor dev hizmeti vs.. başlatılıyor diyor pardus # yazıp duruyor o bana ben ona bakıyorum

son olarak şöyle bir yöntem buldum ilk kurulum ekranında türkçeyi seçtikten sonra e ye basıyorum gelen ekrana xorg=safe yazıp b ye basıyorum tam kurulum ekranı gelecekken hata veriyor error:11 unrecognized device string diyor enter diyince yeniden pardus # komut satırına geliyor bir türlü kurulumu başlatamıyorum arkadaşlar 5-6 gündür uğraşıyorum yardım edin arkadaşlar

Want ideas for reducing your carbon footprint? Visit Yahoo! For Good  http://uk.promotions.yahoo.com/forgood/environment.html