[Pardus-kullanicilari] Çakışma Hatası

Gökhan ERYILDIRIM gokhaneryildirim at gmail.com
19 Kas 2007 Pzt 19:28:52 EET

Merhaba,size yazdigimda zaten wine yuklu degildi. simdiye kadar yaptiklarim
sirasiyla:
1) wine"i yukelemek icin sectim,
    hata mesaji aldim:
" Çakışma Hatası
inputils:[traceroute sürüm<=5]
iptal ettim.
2) tekrar yuklemek istedim
ayni hata mesajini aldim
cakisan dosyalari silmek isteyip istemedigimi sordu, bu sefer devam et dedim
yukleme yapti, ancak kitlenme problemi yasandi. (hiyerarsik dosyalardan
birisi silinmis olabilir mi?)
3) sistemi tekrar yukledim.
4) ayni islemi belki farkeder umidiyle wine-devel ile yaptim.
hata mesajlari ve kitlenme problemi aynen yasandi.
5) tekrar sistemi yukleyip bu listeye danistim.
6) sizden gelen tavsiyeleri bir kere daha denedim.ayni problemlerle
karsilastim.
7) bu sabah sistemi tekrar yukleyecegim.

problem: tubitak cd'sinden kurdugum pardus ile wine'in arasinda
anlayamadigim (zaten ilk defa linux kullandigim icin belki de zor
anlayabilecegim) bir sebepten dolayi cakisma var,

veya pardus ben ve benim gibiler icin cok erken :((

19.11.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: