[Pardus-kullanicilari] Open Office

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
19 Kas 2007 Pzt 17:05:41 EET

Kusura bakmayın, başlığı farklı bir sorunla işgal ediyorum. Ancak ortak bir
sorun olması muhtemel gibi geliyor. Openoffice'i Güncelledikten sonra
oowriter oocalc vs hiçbir program açılmıyor. Eğer konsoldan açarsam çöktü
penceresi getiriyor. Sonra splash takılıp kalıyor. Normal şekilde açarsam
crash göstermeden splash takılıyor.

(no debugging symbols found)
Using host libthread_db library "/lib/libthread_db.so.1".

[Thread debugging using libthread_db enabled]
[New Thread -1512450384 (LWP 1609)]
0xa7fa7410 in __kernel_vsyscall ()
#0  0xa7fa7410 in __kernel_vsyscall ()
#1  0xa6d2cee0 in nanosleep () from /lib/libc.so.6
#2  0xa6d2cd10 in sleep () from /lib/libc.so.6
#3  0xa594f2ec in KCrash::startDrKonqi ()
   from /usr/kde/3.5/lib/libkdecore.so.4
#4  0x00000000 in ?? ()

Diyor crash penceresi, Ctrl+C ile konsoldan oowriter'ı öldürüyorum ve
aşağıdaki hatayı veriyor, ama oosplash.bin açık kalıyor. Onu da kill ile
öldürüyorum.

emre at pardus ~ $ oowriter
KCrash: Application 'soffice.bin' crashing...
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/bin/oowriter", line 43, in ?
    os.waitpid(process.pid,0)
KeyboardInterrupt

1 - .openoffice.org2 dizininin adını değiştirdim, düzelmedi.
2 - debug parametresi tanımlı değil.