[Pardus-kullanicilari] Open Office

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
19 Kas 2007 Pzt 17:04:08 EET

ilk mailinizi okuduktan sonra bende denedim. evet doğru oo birden fazla
dosyayı açmıyordu.

pisi den openoffice paketini kaldırıp yeni paketlerden tekrar kurduğumda
problem ortadan kalktı.

herhalde güncelleme ile ilgili bir sorun . sorunun ne olduğunu bende
bilmiyorum ama güncelleme tamamlanamadan benim pisi kilitlenmişti.
ctrl+alt+backsp ile kde yi yeniden başlatmıştım. güncellemeler sistem i açıp
pardus 2007.3 ve kde. 3.5.8 i görünce tamam olmuş demiştim. herhalde
openoffice bir şekilde güncellerken hata veriyor. piside kilitleniyor
kurulum tamamlanmıyor.

--
Koray Özdemir