[Pardus-kullanicilari] xdelta kurulumu

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
19 Kas 2007 Pzt 15:51:39 EET

Bütün yanıt veren arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Saygılar.
Besim

Selim Tavþan <selimtavsan at gmail.com> wrote: 19.11.2007 tarihinde Besim Durgun <bdurgun2 at yahoo.co.uk> yazmýþ: Deðerli arkadaþlar, pardus 2007.3 xdelta kurmak için iso'da olduðu gibi xdeltayý cdye yazdýrýp ayný þekilde kurulum mu yapmamýz gerekiyor?
Saygýlar
bu konuda önceden yapýlmýþ bir açýklamayý aynen aktarýyorum:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

19.12.2006 tarihinde Faik Uygur < faik at pardus.org.tr> yazmýþ:
xdelta ikili dosya farkýný almaya yarayan bir program. Elinizde RC sürümü iso
dosyasý olduðunu düþünürsek, sizin için önceden alýnan RC sürümü ve 2007
sürümü iso dosyalarý farký bir xdelta dosyasýna yazýlýyor, daha sonra siz bu
fark dosyasýný alýp, elinizdeki RC sürüm dosyasýna uyguluyorsunuz ve 2007.iso
dosyasýný oluþturuyorsunuz.

Örnek kullaným:

 xdelta RC-2007.xdelta  RC.iso 2007.iso

Buradaki amaç yeni dosyanýn tamamýný indirmek yerine boyutu daha az olan
xdelta fark dosyasýný indirerek yeni dosyayý elde etmenizi saðlamak. Tabi
elinizde fark dosyasýnýn uygulanacaðý eski dosya olduðunu varsayýyoruz.

Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çýkmak için http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanýn.
Listeye iletmek istediðiniz sorularý  Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarýnda arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasýna gidin.

 Yahoo! Answers - Get better answers from someone who knows. Tryit now.