[Pardus-kullanicilari] wireless

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
18 Kas 2007 Paz 21:57:06 EET

Bilgisayarı müdür yardımcısının odasına götürdüğümde kablosuz ağdan
yararlanıyorum. Ancak birkaç adım ötedeki odada çalışmıyor. Bunu okulun
modeminin güçsüzlüğüne bağlıyorum. Zaten bildiğim kadarıyla okulun her
yerinde kablosuz ağın kullanılması için çoklayıcı kullanılması
gerekiyor. Bu da okula masraf olacağından henüz öyle bir çalışma yok.
İlginiz için teşekkür ederim.