[Pardus-kullanicilari] eskişehirde sunum yapabilecek arkadaşlar aranıyor

melih yurdagel myurdagel at gmail.com
17 Kas 2007 Cmt 18:07:09 EET

ben eskişehir türk telekom anadolu teknik lisesi bilişim teknolojileri Ağ
işletmenliği 3. sınıf öğrencisiyim bizim işletim sistemleri dersimiz var
burada bana yardımcı olacak abi veya ablalarımı bekliyorum bizim okulda
sunum yapacak sunumda şunlar olacak
teknik bilgi linux   unix ve diğerleri gibi en önemlisi pardus kullanılması
gerekiyor burada bana yardımcı olabilecek birilerine ihtiyacım var ben bir
pardus kullanıcısıyım ama ne kadar yeterli bilmiyorum bana yardımcı
olabilirseniz sevinirim